Warszawa, 19 kwietnia 2016 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, kontynuuje proces zwiększania zasięgu swoich usług. Częścią grupy UPC stała się spółka Net-Sat Media, świadcząca na terenie Gdańska usługi dostępu do internetu, telewizji i telefonii.
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 441 600 abonentów, w tym 962 200 z telewizji cyfrowej, 240 700 z telewizji analogowej, 1 052 400 z szerokopasmowego internetu i 592 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,9 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2015 r.). Dodatkowo, na koniec grudnia 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.
Firmy Liberty Global działają w ramach dwóch Grup, notowanych na giełdzie: Liberty Global Group (NASDAQ: LBTYA, LBTYB i LBTYK), która przede wszystkim obejmuje działalność w Europie oraz LiLAC Group (Nasdaq: LILA i LILAK, OTC Link: LILAB), która obejmuje działalność w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com.