Dzięki inwestycjom w rozwój nowoczesnej sieci i innowacyjnych produktów, rośnie liczba klientów szybkiego internetu i cyfrowej telewizji UPC Polska
- UPC Polska zwiększyło zasięg swojej nowoczesnej sieci do 3 184 100 gospodarstw domowych, poszerzając go w I kwartale o kolejne 26 500 mieszkań
- Liczba sprzedanych usług (RGU) szybkiego internetu wzrosła o 6400 do 1 111 500, a cyfrowej telewizji – o 5600 do 1 010 500
- Liczba klientów platformy Horizon przekroczyła 303 tys., a zapewniającego najlepszą jakość wifi w domu ConnectBoxa – ponad 188 tys.
- UPC Polska rozpoczęło wdrażanie usługi Replay TV i zaoferowało klientom platformy Horizon nowe, bardziej intuicyjne menu dekodera
- Odbyła się gala finałowa 4. edycji programu Think Big, przeznaczona dla firm z regionu CEE

W I kwartale kontynuowaliśmy inwestycje w zwiększanie zasięgu naszej nowoczesnej sieci, dzięki czemu już blisko 3,2 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu naszego superszybkiego internetu i telewizji cyfrowej UPC. Rozpoczęliśmy wdrażanie przełomowej usługi Replay TV, kontynuując rozwój innowacyjnej platformy Horizon, z której korzysta już ponad 300 tys. klientów. W kolejnych kwartałach będziemy dalej rozwijać wartość i jakość naszej oferty oraz cyfrowych usług, inwestując w poprawę jakości obsługi, by stale podnosić satysfakcję naszych klientów.
O UPC Polska
UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na dzień 31 marca 2017, w zasięgu hybrydowej światłowodowo-koncentrycznej sieci UPC było prawie 3,2 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. Na koniec pierwszego kwartału 2017 r. UPC Polska dostarczała 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln usług szerokopasmowego Internetu i ponad 630 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która na dzień 31 marca 2017 r. miała ponad 300 tys. abonentów, a także zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.
O Liberty Global
Liberty Global to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji kablowej i szerokopasmowego Internetu, działający w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących 25 mln naszych klientów korzystających z ponad 50 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 10 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w 6 milionach punktów dostępowych.
Działalność Liberty Global prowadzona jest w formie dwóch spółek akcyjnych – Liberty Global Group (notowana na NASDAQ jako: LBTYA, LBTYB oraz LBTYK) obejmującej rynki europejskie oraz LiLAC Group (notowana na NASDAQ jako: LILA oraz LILAK, OTC Link: LILAB), w skład której wchodzą rynki Ameryki Południowej i Karaibów.
Liberty Global Group prowadzi działalność w 11 państwach europejskich pod markami: Virgin Media, Unitymedia, Telenet oraz UPC. Grupa Liberty Global posiada także 50% VodafoneZiggo, holenderskiego joint venture, które ma 4 miliony klientów, 10 milionów usług stacjonarnych i 5 milionów usług mobilnych. LiLAC Group działa w ponad 20 krajach Ameryki Południowej i Karaibów pod markami: VTR, Flow, Liberty, Más Móvil i BTC. Ponadto LiLAC Group jest operatorem podmorskiej sieci światłowodowej w całym regionie docierającej do ponad 30 rynków.