UPC Polska zostało nagrodzone Gwiazdą Jakości Obsługi 2017 w kategorii Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych. Gwiazda Jakości Obsługi to najbardziej rozpoznawalna nagroda za obsługę klientów na polskim rynku. Przyznawana jest przez konsumentów, którzy w tym roku już po raz dziesiąty wybrali firmy wyróżniające się na rynku najwyższym poziomem dbałości o jakość obsługi.

Gwiazdę Jakości Obsługi odebrali w imieniu UPC Polska Monika Flont i Konrad Skórczyński
Ta nagroda jest wynikiem pracy wszystkich zespołów i zmian, które w ostatnich miesiącach i latach udało nam się wspólnie wprowadzić. Dbanie o jakość obsługi to ciągłe starania, które przynoszą korzyści nie tylko klientom, ale również pracownikom i firmie. W konsekwencji to niższa liczba rezygnacji, więcej polecających nas klientów i niższe koszty obsługi. Gratuluję nam wszystkim
– powiedziała Mira Kawala, Head of Customer Experience CEE/PL.
Wysoka jakość obsługi naszych klientów jest wypadkową zaangażowanego zespołu, nowoczesnych rozwiązań i jasno określonego celu, jakim jest zadowolenie klienta. Wykorzystujemy i budujemy nowoczesne rozwiązania, takie jak Asystent Pomocy czy chat, a jednocześnie udoskonalamy tę podstawową obsługę, jaką jest obsługa telefoniczna czy bezpośrednia w salonach UPC, stale podnosząc nasze standardy. Wsłuchujemy się w głos naszych klientów i dla nich się zmieniamy. Cała organizacja przeszła głęboką przemianę, stawiając klienta w centrum wszystkiego, co robimy
– powiedział Konrad Skórczyński, Customer Care Director.