Podczas rozmowy z operatorem klient musi mieć poczucie, że po drugiej stronie jest ktoś, kto się jego sprawą zajmie, zechce pomóc – mówi dziś w wywiadzie dla RPkom.pl Jakub Kłoczewiak.
W rozmowie z red. Urszulą Zielińską Jakub Kłoczewiak, Vice President, Customer Care & Customer Experience CEE Region, mówi o inwestycjach UPC Polska w obszar obsługi klienta i o korzyściach jakie przynosi firmie stawianie klienta w centrum uwagi. Artykuł, zawierający obszerne cytaty z wywiadu, ukazał się też dzisiaj w papierowym wydaniu „Rzeczpospolitej”.
„Rynek jest coraz bardziej konkurencyjny. Tym, co może nas dodatkowo wyróżnić, jest właśnie jakość obsługi klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się zwiększyć inwestycje w customer care. To dzieje się właśnie teraz i jest istotnym elementem nowej strategii UPC” – mówi Jakub Kłoczewiak w wywiadzie. I dodaje, że tym, co jest najważniejsze dla klienta dzwoniącego na infolinię, jest poczucie, że po drugiej stronie jest ktoś, kto się jego sprawą zajmie, zechce pomóc. „Myślę, że tak jest w przypadku UPC. Zawsze staramy się pomóc najlepiej i najszybciej jak się da” – mówi Jakub Kłoczewiak.
Zachęcamy do zapoznania się z całą rozmową.