UPC Polska zwiększa inwestycje, liczbę cyfrowych usług i nowych treści dostępnych dla klientów
Kluczowe wydarzenia III kwartału 2015 roku:
- UPC buduje sieć w nowych miejscowościach i rozpoczęło świadczenie usług w Rzeszowie;
- O 19 400 wzrosła liczba sprzedanych usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii;
- UPC ruszyło z przełomową, elastyczną ofertą, wspartą kampanią marketingową
- UPC rozbudowało ofertę Telewizji Cyfrowej UPC, wprowadzając aż 11 nowych kanałów w jakości HD, m.in. nSport+ HD i Paramount HD
Usługi cyfrowe UPC
Więcej miejscowości w zasięgu
Rośnie jakość cyfrowej rozrywki – bogatsza oferta kanałów
Elastyczność w wyborze usług
Platforma Horizon w finale konkursu „Dobry Wzór”
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec trzeciego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 415 600 abonentów, w tym 936 400 z telewizji cyfrowej, 249 700 z telewizji analogowej, 1 019 500 z szerokopasmowego internetu i 578 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 57 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 września 2015 r.). Dodatkowo, na koniec września 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.