UPC Polska zaprasza na stoisko, gdzie zaprezentuje moc atrakcji dla mieszkańców Bolesławca i gości odwiedzających tegoroczne Bolesławieckie Święto Ceramiki.
Stoisko UPC Polska rozpocznie 1 września świadczenie usług w Bolesławcu. Możliwe jest to dzięki przejęciu w grudniu zeszłego roku spółki Azart-Sat, operatora telekomunikacyjnego, działającego w województwie dolnośląskim i opolskim. Tym samym UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, poszerza zasięg swoich usług o kolejne trzy nowe miasta: Bolesławiec i Kowary w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowice w woj. opolskim.
Teraz przyszedł czas, by lepiej zaprezentować się mieszkańcom Bolesławca. Stąd nasze partnerstwo na Święcie Ceramiki i stoisko, które znaleźć można naprzeciwko City Center. A na nim m.in. możliwość przeniesienia się w wirtualną rzeczywistość ze specjalnymi okularami i inne atrakcje.
A oto niespodzianka – skierowane specjalnie do mieszkańców pozdrowienia od Andrzeja Pągowskiego, artysty grafika, jurora konkursu UPC Digital Art.
Niezwykłych wrażeń, jakie niosą ze sobą usługi cyfrowe mieszkańcy Bolesławca będą mogli też od 1 września doświadczać dzięki usługom UPC. To m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, zalety telewizji mobilnej z dostępem do blisko 100 kanałów, które można oglądać, gdzie i na jakim urządzeniu się chce oraz superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s. To również biblioteka MyPrime z ponad 2000 filmów i seriali, sieć 600 000 darmowych hot-spotów w całym kraju i aplikacja UPC Phone, pozwalająca korzystać z telefonu domowego także przez smartfon.
Zapraszamy na stoisko.
