Milion klientów szerokopasmowego internetu i komercyjny start platformy Horizon w UPC Polska
Kluczowe wydarzenia I kwartału 2015 roku:
- Rozpoczęła się komercyjna sprzedaż usług cyfrowych z dekoderem Horizon;
- Liczba klientów internetu przekroczyła 1 000 000;
- Wzrosła liczba usług (RGU) telewizji cyfrowej, internetu i telefonii;
- UPC jako pierwszy operator opublikował pełne rezultaty pomiarów jakości świadczonych usług;
Więcej cyfrowych usług
UPC konsoliduje rynek
Komercyjny debiut platformy Horizon
UPC publikuje wyniki pomiarów jakości według wytycznych UKE
Wsparcie dla biznesu i edukacji
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec pierwszego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 425 400 abonentów, w tym 921 700 z telewizji cyfrowej, 266 600 z telewizji analogowej, 1 004 000 z szerokopasmowego internetu i 559 900 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 marca 2015 r.). Dodatkowo Liberty Global obsługuje 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Telenet, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.