UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, promującą dekoder Horizon i jego innowacyjną usługę, umożliwiającą nagrywanie aż czterech programów jedocześnie.
Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki. W najnowszym spocie UPC MegaRodzinka robi to, co lubi najbardziej: korzysta z oferty innowacyjnej Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go bohaterowie oglądają program nie tylko na telewizorze, ale również na urządzeniach mobilnych. I do tego każdy z nich w tym samym czasie oglądać może co innego – czyli to, co chce: mecz, film, program kulinarny. Superbohaterowie muszą bowiem mieć swobodę działania. A to oznacza, że nie mogą też być uzależnieni od ramówki. Tu z pomocą przychodzi jak zwykle MegaTeściowa. W nowej odsłonie, podobnie jak w poprzednich, w rolę tę wciela się Ewa Kasprzyk. Uruchamia ona innowacyjną funkcję dekodera Horizon – możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie.
Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej innowacyjne na polskim rynku produkty telewizyjne od UPC. Najnowocześniejszy dekoder Horizon to telewizja, telefon i internet w jednym urządzeniu. Oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do mediów społecznościowych, takich jak YouTube i Twitter, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie swoich ulubionych programów będzie jeszcze łatwiejsze. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bogatych bibliotek VOD, w tym MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad tysiąc pozycji, w tym takie seriale jak „House of Cards”, „Breaking Bad”, „Gotowe na wszystko”.
Teraz wejście w posiadanie tej usługi jest jeszcze prostsze, bo od 1 maja pakiet telewizji i internetu z dekoderem Horizon można kupić w promocji, dzięki której przez pierwsze trzy miesiące cena pakietu obniżona jest o połowę.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.