Warszawa, 18 marca 2015: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, zaprezentowało dziś publikację „#ThinkSocial, czyli raport o trendach i wizerunku w sieci”. Jej celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie – zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym. Ważnym aspektem publikacji jest edukacja internautów i szerzenie wiedzy na temat roli zarządzania prywatnością i personal brandingu.

Jako firma działająca w branży nowych technologii chcemy promować dobre praktyki w zarządzaniu prywatnością i wizerunkiem w sieci. W Internecie wszyscy jesteśmy osobami publicznymi, a świadome i spójne zarządzanie wizerunkiem prywatnym i biznesowym to zyskowna inwestycja w przyszłość.
- mówi Patrycja Gołos, Dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.