Jest ich 44 – punkty i salony sprzedaży UPC Polska rosną jak grzyby po deszczu. Wszystko po to, by być jeszcze bliżej klientów.
UPC uruchomiła w tym roku już 3 nowe salony – w Katowicach, przy ul. Młyńskiej 23, naprzeciwko Dworca PKP oraz Galerii Katowice, w Centrum Handlowym M1 w Czeladzi oraz przeniosła salon w Szczecinie do nowej lokalizacji w centrum miasta przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I). Ale to nie wszystko: rozpoczęły działalność także cztery nowe wyspy: w warszawskich CH Promenada i CH Wola Park oraz krakowskim CH Zakopianka i bydgoskim Focus Mall. To przykład stałego zwiększenia dotychczasowej sieci sprzedaży i uzupełnienia jej o salony znajdujące się jeszcze bliżej klienta, dostępne w galeriach handlowych i otwarte także w weekendy.
Posłuchajcie, co o nowej sieci sprzedaży mówi Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży UPC Polska:
Salony i punkty sprzedaży to doskonałe rozwiązanie dla osób, które osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę i kupić usługi UPC.

Salon w Szczecinie, przy ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 (Brama Portowa I)

Punk sprzedaży w krakowskim CH Zakopianka