UPC Biznes realizuje strategię rozwoju usług dla firm
Dostępna dotąd w UPC Biznes usługa Wi-Fi przeznaczona była głównie dla małych biur, w których jeden punkt dystrybucyjny wystarczał do zapewnienia bezprzewodowej komunikacji. Kolejnym etapem rozwoju usługi Wi-Fi jest wprowadzenie produktu dla większych firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu niezależnie od wielkości biura. Propozycja UPC Biznes pozwoli nie tylko zbudować w pełni funkcjonalną, zarządzaną i bezpieczną sieć Wi-Fi w firmie, ale także stanowić może dodatkowe narzędzie marketingowe wspierające chociażby sprzedaż usług, czy produktów danej firm
– powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
O UPC Biznes
UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług dostępu do Internetu, transmisji danych, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 300 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK BIG.
Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.biznes.upc.pl
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.