Warszawa, 13 lutego 2015 r.: Liberty Global, spółka matka UPC Polska, ogłosiło wyniki na koniec 2014 r. UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych: telewizji, internetu i telefonii, w czwartym kwartale 2014 roku konsekwentnie zwiększało sprzedaż usług cyfrowych. Na koniec grudnia ub. roku UPC Polska miało 1 437 400 klientów, którzy korzystali z 2 755 000 usług (RGU*).
Kluczowe wydarzenia 2014 roku:
- Wzrosła liczba sprzedanych usług RGU telewizji cyfrowej, internetu i telefonii zarówno w porównaniu do III kwartału 2014 r., jak i rok do roku;
- Wprowadzona została innowacyjna platforma Horizon i usługa MyPrime Filmy i Seriale;
- UPC Polska postawiło na mobilność i swobodę korzystania z usług, rozwijając aplikację UPC Phone i wprowadzając aplikację Horizon Go oraz usługę UPC Wi-Free;
- W wyniku przejęcia lokalnych operatorów UPC konsolidowało rynek i inwestowało w zwiększanie zasięgu swoich usług;
- UPC postawiło na dalszy rozwój sieci sprzedaży, otwierając pierwsze salony i punkty obsługi w galeriach handlowych;
Ramiro Lafarga został nowym prezesem UPC Polska.
Swoboda korzystania z usług
Horizon – telewizja nieskończonych możliwości
UPC konsoliduje rynek i otwiera punkty obsługi w centrach handlowych
Większy wybór cyfrowych treści
Rok 2014 był dla UPC Polska rokiem przełomowych innowacji, takich jak wprowadzenie platformy Horizon, która oferuje dostęp do unikatowych funkcji i bogactwa cyfrowej telewizji, w tym ofert na życzenie jak MyPrime Filmy i Seriale. UPC kontynuowało strategię rozwoju mobilności swoich usług, wprowadzając m.in. Horizon Go, aplikację pozwalającą na oglądanie telewizji na urządzeniach mobilnych, także w zasięgu sieci darmowych hotspotów UPC Wi-Free. Wierzę, że nowoczesna sieć, oferująca najlepszej jakości internet i nowe produkty, wraz z działaniami zorientowanymi na zwiększanie satysfakcji klientów będą istotnymi czynnikami dalszego rozwoju UPC w kolejnych latach
- powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.
Internet od UPC szybki i konkurencyjny cenowo
Wsparcie dla biznesu i edukacji
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.
Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.