UPC dynamicznie rozwija sieć sprzedaży o punkty sprzedaży zlokalizowane w centrach handlowych. W sobotę otworzyliśmy już szósty – tym razem w warszawskim centrum Promenada
UPC Polska, które chce być jak najbliżej klientów i zapewnić im jak najlepszą jakość usług. Rozwój punktów oraz salonów sprzedaży UPC w galeriach i centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą mieć większy wybór miejsc, dzięki którym mogą zapoznać się z ofertą operatora – dlatego otwieramy popularne „wyspy”. Od soboty mamy już sześć takich punktów, a najnowszy zlokalizowany jest w nowej części centrum Promenada, nieopodal marketu Alma. Inne „wyspy” możecie znaleźć w warszawskim Atrium Targówek i Blue City, a także w katowickim Silesia City Center, krakowskiej Galerii Kazimierz i gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Oczywiście to nie koniec – planujemy uruchomić kolejne punkty sprzedaży, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Krakowie i Gdańsku.
Ponadto posiadamy cztery nowe salony – ostatnio otwarty to salon w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu – a w najbliższym czasie pojawią się kolejne, o czym będziemy informować na bieżąco.
„Wyspy” cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Często ustawiają się przy nich kolejki, co jest bardzo rzadkim zjawiskiem przy tego typu stoiskach.
Więcej o punktach sprzedaży pisaliśmy tutaj. A więcej informacji na temat godzin otwarcia poszczególnych punktów lub salonów sprzedaży znajduje się na stronie: www.upc.pl/strefa-klienta/biura-obslugi-klientow/