Twórcy robotów rehabilitacyjnych, projekt interaktywnych okularów, platforma do druku 3D na zamówienie – to tylko niektórzy z dziesiątki finalistów najnowszej edycji konkursu Think Big.
W konkursie, zgodnie z głównym przesłaniem programu „We share your passion for business”, udział biorą przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoją działalność w oparciu o innowacyjne technologie i jednocześnie kreatywnie łączą swoje pasje z działalnością biznesową. Autora najbardziej innowacyjnego konceptu, który zdobędzie nagrodę główną w wysokości 40 000 złotych, poznamy już 3 lutego 2015.
Think Big to program zainicjowany przez UPC Biznes – dostawcę nowoczesnych usług cyfrowych dla firm. Już drugi rok wspiera on przedsiębiorców, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojej firmy.
A oto cała finałowa dziesiątka Think Big
Do walki o nagrody II edycji THINK BIG stanęły firmy z branż e-commerce, robotyki, healthcare, IT oraz biotechnologicznej. W ścisłym finale znaleźli się:
- Luna EMG - twórcy robotów rehabilitacyjnych,
- eWejściówki.pl – portal sprzedający wejściówki do teatrów przez Internet,
- Bivrost - projekt interaktywnych okularów Oculus Rift,
- Sport Tracking – autorzy systemu wspomagania ćwiczeń przez analizę zakresów ruchu,
- Leia Display System - twórcy ekranu, umożliwiającego wyświetlanie obrazu w powietrzu,
- Printify – platforma do druku 3D na zamówienie,
- Coder’s Lab – to pierwsza w Polsce Szkoła Programowania,
- Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
- Prowly – CRM , którego głównym zadaniem jest poprawa organizacji i efektywności pracy PR-owców,
- Sortsound – aplikacja dla zespołów i klubów muzycznych, ułatwiająca organizowanie koncertów na całym świecie.
By zwyciężyć, finaliści muszą jeszcze przekonać do swojego pomysłu jury.
Finał II edycji THINK BIG już 3. lutego w Warszawie
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK.
Szczegóły w komunikacie prasowym