Największy w świecie operator kablowy włączony do indeksów świata i Ameryki Północnej.
- Publikacja trzeciego raportu CR „Empowering a digital society”
- Liberty Global zobowiązuje się do roku 2020 poprawić efektywność zużycia energii elektrycznej o 15% każdego roku (w kWh/TB) oraz poprawić efektywność emisji CO2 pięciokrotnie (w tonach metrycznych CO2e/TB) do roku 2020 w porównaniu do danych z roku 2012;
- Renowacja 4,3 miliona dekoderów i modemów w roku 2013, dzięki czemu uniknęliśmy złomowania 7,200 ton odpadów, oszczędzając dodatkowo 280 mln dolarów;
- Rozwijanie zatrudnienia w sektorze gospodarki cyfrowej poprzez prowadzenie warsztatów „CoderDojo” uczących młodzież tworzenia stron internetowych i aplikacji oraz wspieranie dalszego rozwoju „YouRock”, nowej platformy online umożliwiającej zatrudnianie młodych ludzi;
- Ochrona dzieci w Internecie, dzięki podręcznikowi dla młodzieży „Web We Want. Czyli Internet, jakiego chcemy”, opracowanego przez europejską sieć Schoolnet;
- Zwiększenie prędkości szerokopasmowego Internetu na niemal wszystkich naszych rynkach oraz wspieraniu wszędzie rozwoju dostępności Internetu poprzez hot spoty, Home spoty i WiFi w społecznościach.
Będziemy nadal zwiększać dostęp do cyfrowego świata na wszystkich naszych rynkach i będziemy to robić w sposób zrównoważony, bezpieczny i odpowiedzialny. Nasze wyniki na tych elitarnych indeksach to sukces, który osiągnęliśmy dzięki realizacji naszych zobowiązań i jest to świadectwo dla każdego pracownika, który wspierał nas w osiąganiu naszych celów.
- powiedział Rick Westerman, szef Komitetu CR Liberty Global.
Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Nasza potrójna usługa, wyznaczająca rynkowe trendy, jest dostarczana dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą 24 mln klientów, korzystających z 49 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. (dane z 30 czerwca 2014r.).
Marki konsumenckie, jakie należą do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Nasza działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures. Więcej informacji na www.libertyglobal.com