UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.
Dzięki dedykowanej, profesjonalnej i szybkiej obsłudze klienta biznesowego, przedsiębiorcy mogą skupić się na tym co najważniejsze – prowadzeniu firmy. Całą resztą zajmuje się UPC Biznes, wiarygodny, doświadczony partner biznesowy. Od wielu lat stawiamy na partnerskie relacje i wspieranie rozwoju biznesu, a nasza nowa identyfikacja wizualna i hasło kampanii „Otwórz się na sukces” oraz oferta stworzona w oparciu o badanie potrzeb firm działających na rynku, doskonale odzwierciedlają nasze podejście. Naszym celem jest oferowanie usług, które pozwolą małym firmom wejść z sukcesem w erę cyfryzacji.
Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes
W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem lub telewizją albo sam internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.