Anna Putts, dyrektor komunikacji marketingowej UPC w regionie Europy Środkowo - Wschodniej, została członkiem jury europejskiej edycji konkursu Effie 2018.
1 marca ubiegłego roku, Anna Putts dołączyła do UPC, obejmując stanowisko Head of Marketing Communication w regionie Europy Środkowo- Wschodniej. Z sukcesem przeprowadziła rebranding marki na 5 rynkach skutecznie wdrażając nowe wartości marki oraz nową identyfikację wizualną. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadała za całościowy marketing produktów z grupy Mobile, AGD i RTV oraz B2B (PR, social media, digital, media, komunikacja, badania). Była także dyrektorem marketingu platformy satelitarnej n. Ukończyła studia na Intercontinental University w Londynie i uzyskała dyplom MBA. Jest też absolwentką zarządzania i marketingu.

Czterokrotnie otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Effie za skuteczność kampanii reklamowej. W 2014 r. zdobyła również Grand Prix w Konkursie na Dyrektora Marketingu Roku, organizowanym przez Mediarun. Effie jest paneuropejskim konkursem nagradzającym i promującym kampanie marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe. Oprócz Euro Effie istnieją regionalne programy w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie w Afryce Północnej.