Bulwary Wiślane rozświetliły się za sprawą specjalnego pokazu przygotowanego przez UPC Polska dla mieszkańców stolicy. Akcja symbolizuje wejście Warszawy w erę gigabitowych prędkości internetu.
Pokaz można było obejrzeć wieczorem we wtorek 18 września na Bulwarach Wiślanych. Na praskim brzegu Wisły rozbłysnął laser i neonowa instalacja nawiązująca do kultowych symboli Warszawy. Konstrukcja znajduje się na barce. W centrum miasta można było też spotkać animatorów w strojach astronautów, znanych z najnowszego spotu UPC, którzy zachęcali do pojawienia się nad rzeką.

UPC Polska prowadzi kampanię reklamującą najszybszy na rynku internet o przepustowości do 1Gb/s. Jednym z elementów promocji jest właśnie nadwiślańskie wydarzenie.

Niestandardowa akcja wspiera działania reklamowe prowadzone w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreację kampanii przygotowały agencje Opus B oraz GoldenSubmarine. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, który wspólnie z Futura Media zajął się również realizacją projektu na barce i laserem. O akcje ambientowe w kilkunastu lokalizacjach miasta i event główny zadbała agencja Reequest Events, której astronauci jeszcze przez tydzień będą zachęcać przechodniów do dzielenia się gigaprędkością w mediach społecznościowych.
Neonową instalację oraz laser będzie można oglądać do 1 października.
