Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku. Całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu z poprzednim kwartałem, przekraczając poziom 3 milionów i zwiększając konkurencyjność UPC na polskim rynku.
Główne wydarzenia III kwartału
- Wprowadzenie przełomowej prędkości gigabitowej oraz nowej oferty internetowej: 150Mb/s, 300 Mb/s, 500 Mb/s oraz 1Gb/s
- Poprawa wyników, w tym wzrost liczby klientów o 4500 rok do roku oraz wzrost liczby usług o 51 900 rok do roku do poziomu 3 010 200
- Podniesienie średniej prędkości internetu UPC do 180 Mb/s, dzięki wyjątkowemu programowi stałego zwiększania prędkości klientom
- Odświeżenie oferty B2B skierowanej do małych i średnich firm poprzez wprowadzenie nowego portfolio prędkości, w tym 1 Gb/s
- 22 400 nowych domów w zasięgu dzięki inwestycjom w rozwój naszej gigabitowej sieci obejmującej już 3 430 800 gospodarstw domowych
Nasze inwestycje w przełomową na rynku prędkość gigabitową dla firm i osób prywatnych oraz nowe portfolio usług cyfrowej rozrywki i internetu, w tym między innymi dostęp do kanałów Polsat Sport Premium, przyczyniły się do poprawy wyników UPC w ostatnim kwartale. Dodatkowo, dzięki nowej ofercie zdobyliśmy nowych klientów, oferując im dostęp do innowacyjnej rozrywki na wielu ekranach, a także najlepszej jakości internet. Z pełnym zaangażowaniem zwiększamy skalę działalności, aby stale proponować klientom jak najwyższą jakość oraz poszerzać zasięg naszej sieci gigabitowej poza 3,4 milionów gospodarstw domowych, do których docieramy już dziś, a także zwiększać liczbę miejsc, w których możemy zaoferować prędkość gigabitową.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
