Wprowadzenie prędkości gigabitowej i program przyśpieszania internetu dla klientów, bogatsza oferta telewizji cyfrowej ze sportowymi kanałami premium oraz poprawa wskaźników jakości obsługi i satysfakcji z oferty, przyczyniły się do zwiększenia liczby klientów o 12 900 oraz usług cyfrowych (RGU) o 70 500 w 2018 roku. UPC Polska zostało najbardziej polecanym operatorem przez klientów.
Najważniejsze wydarzenia 2018 roku:
- Wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych, w tym liczby cyfrowych subskrypcji o 70 500 do 3 052 700, z czego blisko 43 tys. w samym czwartym kwartale
- Wprowadzenie prędkości 1 Gb/s i nowego portfolio szybszych prędkości internetowych wraz z kontynuacją unikatowego programu przyśpieszania internetu, którym w 2018 roku UPC Polska objęło 450 000 klientów
- Wzmocnienie oferty telewizyjnej rozrywki z nowymi sportowymi kanałami Polsat Sport Premium oraz nową funkcją Horizon Go dostępu do treści offline
- Najbardziej rekomendowany operator na rynku w 2018 roku, według niezależnego badania przeprowadzonego przez GemSeek Consulting w metodologii NPS
- Kolejne inwestycje w rozwój sieci opartej na światłowodach, zwiększając jej zasięg o kolejne prawie 110 000 nowych gospodarstw domowych, do łącznie blisko 3,5 miliona
W 2018 roku UPC potwierdziło pozycję lidera pod względem jakości oferty internetowej i telewizji cyfrowej, co wraz z najlepszą obsługą przełożyło się na tytuł najbardziej rekomendowanego operatora przez klientów. Dzięki jeszcze lepszej ofercie i jakości, zwiększyliśmy liczbę nowych klientów oraz cyfrowych subskrypcji, mocno przyśpieszając wzrost w ostatnim kwartale roku. W 2019 roku będziemy dalej rozwijać ofertę, aby zaoferować klientom więcej i wzmocnić naszą pozycję lidera pod względem konkurencyjności i oferowanej na rynku jakości.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Na koniec 2018 roku 1,447,800 klientów UPC Polska korzystało z 3 052 700 usług:

Najlepszy internet na rynku
Wzbogacona oferta telewizyjnej rozrywki
Lepszy wzrost B2B
Dalsze inwestycje w gigabitową sieć
