UPC Polska po raz trzeci zostało docenione przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Operator otrzymał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” w kategorii „Dostawcy rozwiązań telewizyjno-internetowych”. Tym samym, UPC Polska kolejny raz znalazło się w gronie firm, które wyróżniają się najwyższymi standardami obsługi klienta, co potwierdza tytuł najbardziej polecanego operatora na rynku.
Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019” przyznany nam przez konsumentów już po raz trzeci to prawdziwy powód do dumy. To dowód na to, że klienci doceniają naszą pracę na rzecz intensywnego rozwoju oferty i podnoszenia jakości obsługi. Tylko w ubiegłym roku wprowadziliśmy nową prędkość 1 Gb/s i kontynuowaliśmy program przyspieszania internetu dla naszych klientów, wzbogaciliśmy ofertę telewizji cyfrowej o nowe, sportowe kanały premium oraz wprowadziliśmy funkcję Horizon Go, która pozwala na dostęp do treści w trybie offline. Mocno pracowaliśmy również nad wszystkimi aspektami związanymi z poprawą doświadczeń klientów we wszystkich kanałach kontaktu. Wszystko po to, aby zapewnić naszym klientom najwyższą satysfakcję z oferowanych przez nas usług.
Jarosław Pijanowski, VP Sales and Customer Care, UPC Polska

Mirosław Mikłos, Customer Experience Manager w UPC Polska oraz Konrad Skórczyński, Country Head of Customer Care w UPC Polska
w poszczególnych branżach zostają wyłonieni na podstawie ocen zgłaszanych przez klientów za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej. Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi” otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazały najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz, na podstawie badania CAWI, zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok.
