Pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT korzystający z salonów biznesowych „Polonez” i „Mazurek” należących do polskiego przewoźnika mogą od dziś korzystać, w ramach dedykowanej sieci Wi-Fi, z bezpłatnego internetu. Usługę uzupełniającą bogaty pakiet dla pasażerów komfortowych poczekalni dostarcza UPC Biznes, oferujący usługi cyfrowe dla firm.

UPC Biznes oferuje rozwiązania bezprzewodowe oparte na technologii Wi-Fi, które pozwalają sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że od teraz podróżni z całego świata czekający na swój lot w przestrzeni LOT Business Lounge będą mogli skorzystać z dedykowanej sieci Wi-Fi od UPC Biznes. Jest to dla nas duże zobowiązanie i jednocześnie potwierdzenie, że dostarczane przez nas usługi są na najwyższym poziomie
Jerzy Gołębiowski, dyrektor B2B UPC Polska

Nasze salony biznesowe w Warszawie cieszą się ogromną popularnością wśród pasażerów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty i usługi były jak najwyższej jakości. Pasażerowie biznesowi szczególną wagę przykładają do jakości i dostępności internetu. Dlatego z ogromną przyjemnością oddajemy do dyspozycji wysokiej jakości szerokopasmowy dostęp do internetu dostarczony przez UPC Biznes. Jestem przekonany że będzie to bardzo korzystna zmiana dla naszych pasażerów i uzupełnienie naszej bogatej oferty
Krzysztof Moczulski z Biura Produktu w Polskich Liniach Lotniczych LOT

W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Nową Europę ze światem. Dla prawie 9 mln pasażerów rocznie zapewnia najkrótszą i najbardziej komfortową podróż w ramach 111 połączeń na świecie. LOT oferuje bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze i na Sri Lance. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym pozycję lotniczego lidera Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Polski przewoźnik w 2019 r. obchodzi 90. rocznicę powstania. LOT jest najbardziej międzynarodową polską marką. Więcej informacji dla mediów znaleźć można pod linkiem http://corporate.lot.com/pl/pl/biuro-prasowe.
UPC Polska jest liderem cyfrowych usług: telewizji, internetu opartego na światłowodzie oraz telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą gigabitową sieć w Polsce. Dzięki temu wprowadziło do swej oferty oparty na światłowodzie internet o prędkości 1 Gb/s. Wysoka jakość usług oraz obsługi doceniana jest przez klientów - według badania NPS przeprowadzonego przez GemSeek Consulting UPC było najbardziej polecanym operatora w 2018 roku. Kontakt z bliskimi, dostęp do informacji czy rozwój biznesu z UPC stają się jeszcze prostsze, przynosząc radość z każdej chwili. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się prawie 3,4 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce. Więcej informacji o usługach UPC na www.upc.pl.