Oferta superszybkiego internetu opartego na światłowodzie i jeszcze bogatszej telewizji cyfrowej wraz z najwyższej jakości obsługą, przełożyły się na wzrost liczby klientów UPC Polska w I kwartale o 15 000 i 39 300 nowych subskrypcji usług cyfrowych. To znaczące przyśpieszenie wzrostu w porównaniu z I kwartałem 2018, dzięki odwróceniu negatywnego trendu i wzrostowi bazy klientów oraz pięciokrotnie wyższemu przyrostowi liczby usług cyfrowych.
Najważniejsze wydarzenia w I kwartale 2019 r.:
- Dalszy wzrost w najważniejszych obszarach biznesowych – liczba subskrypcji cyfrowych wyniosła 3 092 000, co stanowi wzrost o 102 400 rok do roku, a także ponad pięciokrotny wzrost w odniesieniu do I kwartału 2018, w którym wyniósł on 7 200;
- Liczba klientów wzrosła o 30 200 rok do roku do 1 462 800,
- Stały wzrost prędkości internetu dla klientów UPC, ze średnią prędkością przekraczającą 215 Mb/s, co oznacza przyśpieszenie ze 180 Mb/s na koniec roku 2018
- Wzbogacenie oferty telewizyjnej rozrywki dzięki ulepszonym i nowym pakietom Horizon Go z kanałami sportowymi
- Potwierdzenie najwyższego poziomu satysfakcji klientów oraz przyznanie wyróżnienia UPC Gwiazda Jakości Obsługi 2019
- Dwucyfrowy wzrost liczby nowych klientów B2B
- Kontynuacja inwestycji w rozbudowę sieci gigabitowej – 15 600 nowych gospodarstw domowych w zasięgu sieci UPC Polska, docierającej już do blisko 3,5 mln mieszkań
Pierwszy kwartał 2019 roku był jednym z naszych najmocniejszych pierwszych kwartałów od lat, potwierdzając, że wielomilionowe inwestycje w rozwój oferty internetowej i telewizyjnej oraz jakości obsługi przynoszą pozytywne rezultaty. Dzięki temu, powiększyliśmy bazę klientów oraz liczbę subskrypcji cyfrowych usług, potwierdzając pozycję lidera pod względem oferowanej klientom jakości oferty. Potwierdza to słuszność naszej strategii, kładącej nacisk na skuteczną aktywność komercyjną. Zespół UPC Polska koncentruje się teraz na dalszym rozwoju zasięgu naszych usług, wzbogacaniu zakresu oferty i produktów, a także zapewnieniu naszym klientom jak najlepszej obsługi, potwierdzając pozycję najbardziej polecanego operatora na rynku.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Na koniec I kwartału 2019 r. 1 462 800 klientów UPC Polska korzystało z 3 092 000 RGU:

Najlepsza oferta internetu i telewizji zwiększyła bazę klientów
Znaczący dwucyfrowy wzrost SOHO
Potwierdzenie najwyższego poziomu satysfakcji klienta
Trwały rozwój sieci gigabitowej UPC
