Wraz z otwarciem nowej galerii handlowej na warszawskich Młocinach klienci zyskują możliwość odwiedzenia nowego Salonu Sprzedaży UPC Polska. Stanowi on połączenie nowoczesnych rozwiązań oferowanych przez operatora z ciepłą atmosferą domowego salonu.

Salon Sprzedaży w Galerii Młociny to kolejne, po Sosnowcu, miejsce stworzone w oparciu o nowy koncept, w którym każdy klient odnajdzie dokładnie to, czego oczekuje. Kiosk do szybkiej obsługi to rozwiązanie dla osób, które chcą błyskawicznie załatwić swoją sprawę. Dla tych, którzy pragną zgłębić szczegóły oferty, przygotowaliśmy izolowane dźwiękowo strefy obsługi indywidualnej, które stanowią doskonałe rozwiązanie dla dłuższych, kameralnych rozmów. W strefie domowej klienci będą mogli na żywo sprawdzić, jak działają nowoczesne rozwiązania od UPC, m.in. telewizja mobilna Horizon Go czy funkcja Replay TV, zaś w strefie ekspozycji goście salonu zyskają szansę bliższego poznania naszych usług oraz urządzeń, m.in. modemów i dekoderów. Wierzę, że nowy koncept przypadnie warszawiakom do gustu.
Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care