UPC Polska zwiększyło w II kwartale 2019 bazę klientów i liczbę cyfrowych subskrypcji o odpowiednio 5 300 oraz 25 900. Tym samym, w pierwszej połowie roku wzrost liczby usług cyfrowych był pięciokrotnie większy niż w analogicznym okresie 2018 roku. Dodatkowo, baza klientów sukcesywnie rosła dzięki innowacjom produktowym.
Najważniejsze wydarzenia w II kwartale oraz I połowie 2019 roku:
- Dalszy wzrost głównych wskaźników biznesowych w II kwartale oraz I połowie roku – liczba usług cyfrowych wzrosła o 65 200 w I połowie roku, co stanowi pięciokrotnie większy wzrost niż w analogicznym okresie 2018 roku. Baza klientów w pierwszym półroczu zwiększyła się o 20 300 oraz 37 900 w ujęciu rok do roku, do łącznej liczby 1 468 100. Liczba usług cyfrowych natomiast osiągnęła poziom 3 117 900, dzięki 123 400 nowych usług w ujęciu rok do roku.
- Dalszy wzrost satysfakcji klientów z coraz szybszych usług internetowych, przy średniej prędkości internetu przekraczającej 220 Mb/s.
- Rozszerzenie oferty cyfrowej rozrywki dzięki nowym kanałom w pakiecie Select oraz udostępnieniu aplikacji Horizon GO na nowe platformy.
- Wprowadzenie nowej koncepcji salonów sprzedaży UPC dla jeszcze wyższej satysfakcji klientów.
- Przekroczenie progu 3,5 miliona gospodarstw domowych w zasięgu gigabitowej sieci UPC Polska, z ponad 90 000 nowych gospodarstw domowych w ujęciu rok do roku.
- UPC Polska w pełni gotowe do wprowadzenia konwergentnej oferty dostępu do internetu opartego na światłowodach i najlepiej zintegrowanej telewizyjnej rozrywki, uzupełnionej o usługi komórkowe.
Bardzo cieszą mnie wyniki naszego zespołu w pierwszej połowie 2019 roku, a także nieustające zaangażowanie w to, by oferować naszym klientom jeszcze więcej. Rosnąca baza klientów oraz usług cyfrowych potwierdzają wysoką jakość oferty i strategii komercyjnej UPC, a te stanowią podstawę dla kontynuacji pozytywnych zmian w zakresie wyników biznesowych firmy. Teraz, gdy II połowa roku na dobre się rozpoczęła, jesteśmy mocno skupieni na dalszym podnoszeniu satysfakcji klientów dzięki nowej usłudze mobilnej w ofercie konwergentnej, a także stale rosnącemu zasięgowi naszej GIGA sieci.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska:
Na koniec II kwartału 2019 roku 1 468 100 klientów UPC Polska korzystało z 3 117 900 usług cyfrowych:

Internet i cyfrowa rozrywka jeszcze lepsze
Jeszcze wyższa satysfakcja klientów dzięki wprowadzenie nowej koncepcji salonów sprzedaży
Rozwój UPC Biznes
6. edycja programu THINK BIG
3,5 milionach gospodarstw domowych w zasięgu sieci
