W III kwartale 2019 roku UPC Polska rozbudowało ofertę internetu i cyfrowej rozrywki o usługi mobilne, stając się operatorem konwergentnym, oraz kontynuowało pozyskiwanie nowych klientów. Ich liczba w porównaniu do ubiegłego roku wzrosła o 39 700 do 1 470 600, a trzeci kwartał 2019 był czwartym z rzędu, w którym operator zanotował wzrost bazy. Znacznie wzrosła również liczba cyfrowych subskrypcji – w porównaniu z ubiegłym rokiem o 125 000 do 3 135 200.
Najważniejsze wydarzenia w trzecim kwartale:
- Wprowadzenie usług mobilnych
- Rozszerzenie zasięgu prędkości gigabitowej do ponad 2 milionów gospodarstw domowych w 13 nowych miastach w całej Polsce
- Potwierdzenie pozycji najbardziej rekomendowanego operatora
- Wzrost średniej prędkości internetu, z którego korzystają klienci, do 236 Mb/s
- Start nowej kampanii marketingowej z bohaterem marki - UPCeuszem
- Rozszerzenie zasięgu sieci UPC do 3 524 700 gospodarstw domowych na koniec września 2019, dzięki przyłączeniu 24 500 nowych gospodarstw w trzecim kwartale oraz 93 900 w ujęciu rok do roku
- Ogłoszenie zwycięzców programu Think Big: Grow Smarter
W trzecim kwartale 2019 r. miały miejsce dwa kluczowe dla UPC Polska oraz naszych klientów wydarzenia: uruchomiliśmy usługi mobilne i znacząco zwiększyliśmy zasięg gigabitowego internetu. Inwestycje te potwierdzają nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom jeszcze korzystniejszej oferty superszybkiego internetu i cyfrowej rozrywki oraz naszą determinację do budowy pozycji lidera na rynku usług konwergentnych.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
Na koniec trzeciego kwartału 2019 roku 1 470 600 klientów UPC Polska korzystało z 3 135 200 usług cyfrowych:

Internet
Cyfrowa rozrywka
Wzrosty w UPC Biznes
Zwycięzcy programu UPC Think Big
