Większość pracowników pracuje zdalnie, a UPC zamyka prawie wszystkie punkty sprzedaży, przechodząc na obsługę online i call center.
Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym priorytetem, dlatego podjęliśmy nadzwyczajne środki, aby ich chronić. Zgodnie z rządową rekomendacją - #zostańwdomu - zamknęliśmy niemal wszystkie punkty sprzedaży w Polsce i wdrożyliśmy pracę zdalną dla większości pracowników UPC. Liczba osób pozostających w domu rośnie, a nasza sieć odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu im możliwości pracy oraz dostępu do rozrywki. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych usług i obsługi klienta. Nasza infrastruktura jest odpowiednio przygotowana, by zapewnić klientom niezawodny dostęp do usług. Stale monitorujemy sytuację, gotowi reagować na bieżąco, by zapewnić ciągłość usług na najwyższym poziomie
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska
DZIAŁAMY Z TROSKĄ
SPECJALNE PAKIETY #ZOSTAŃWDOMU
Klienci mogą się z nami kontaktować poprzez:
- Naszą stronę www: www.upc.pl
- Naszą infolinię – 813 813 813
- Kanały społecznościowe (www.facebook.com/UPCpolska; www.twitter.com/UPC_Polska)
- Społeczność UPC (https://www.upc.pl/spolecznoscupc/)
- Salony sprzedaży, które pozostaną otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9-17: Warszawa (al. Jana Pawła II), Gdańsk (al. Grunwaldzka), Katowice (ul. Graniczna) oraz Kraków (ul. Kluczborska).