100 000 nowych subskrypcji cyfrowych w ciągu ostatnich 12 miesięcy
W I kwartale 2020 UPC Polska zwiększyło bazę klientów o 6 200 do 1 490 000, a cyfrowych subskrypcji o 17 000 do 3 184 600, co oznacza siódmy z rzędu kwartał wzrostu. W ujęciu rok do roku liczba klientów wzrosła o 31 800, a wszystkich usług o 100 000.
Najważniejsze wydarzenia I kwartału:
- Wprowadzenie programu #dzialamyztroska, aby wesprzeć klientów, lokalne społeczności oraz pracowników w czasie pandemii COVID-19
- Dalszy rozwój Horizon Go dzięki 22 nowym kanałom i rozszerzonym funkcjom aplikacji
- Przyłączenie 14 700 nowych gospodarstw domowych do gigabitowej sieci docierającej już do 3 562 500 domostw
- Dynamiczny wzrost liczby klientów usług komórkowych do poziomu 16 200 na koniec I kw. 2020
- Podpisanie z zewnętrznymi partnerami nowych porozumień dotyczących dostępu do sieci POPC FTTH, aby uruchomić usługi UPC poza obecnym zasięgiem sieci
Miniony kwartał był dla nas 7. kwartałem wzrostu z rzędu – po raz kolejny pozyskaliśmy nowych klientów i zwiększyliśmy liczbę cyfrowych subskrypcji. Pomimo bezprecedensowej sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu COVID-19, UPC dotrzymało obietnicy dostarczania niezawodnych usług oraz zapewniania klientom najwyższej jakości obsługi. W ramach programu #dzialamyztroska nasz zespół jest mocno zmotywowany, aby wspierać klientów i spełniać ich potrzeby, umożliwiając im kontakt z bliskimi, efektywną pracę i korzystanie z cyfrowej rozrywki. Jestem dumny z każdego pracownika UPC i naszej niezawodnej postawy w obliczu tego wyzwania, a tym samym pewny naszej strategii dalszego inwestowania i rozwijania marki UPC, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby gospodarstw domowych w przyszłości”.
Robert Redeleanu, CEO UPC Polska

UPC #dzialaztroska podczas COVID-19
Jakość internetu UPC potwierdzona podczas #zostanwdomu
Cyfrowa rozrywka wzbogacona o nowe kanały i funkcje
UPC Biznes nadal rośnie
Giga Ekspansja dociera do nowych klientów
